Útinapló 0. nap – Bazi nagy görög tréning
Athén projekttalálkozó

Elérkezett az athéni projekttalálkozó ideje, melyen az ActNow projektünk részleteit beszéljük át.

Az utazás előtt csak, hogy ráhangolódjunk az itteni életre, felelevenítettük A bazi nagy görög lagzi, és a Görögbe fogadva filmeket, bízva abban, hogy hasonlóan jó hangulatú lesz a mi ittlétünk is.

Utunk meglehetősen korán kezdődött, pontosan 4:30-kor, amikor is már a reptéren készenlétben álltunk a bőröndök feladására. A rengeteg ember és a sok sor ellenére, percek alatt átjutottunk a biztonsági kapun, úgyhogy szokás szerint egy kávézó felé vettük az irányt. Mire végigálltunk a hatalmas sort, szinte indulhattunk is a kapuhoz. A repülőút gyorsan és zökkenőmentesen telt.

A bőröndök átvétele után, kissé nehézkesen, de megvettük a metróra a jegyünket és el is indultunk a szállásunkra. Egy óra múlva meg is érkeztünk, átvettük a kulcsokat, kipakoltunk a bőröndből, majd megpihentünk kicsit. A délután folyamán egy rövid sétára indultunk, hogy felfedezzük a környéket, közben ettünk egy igazi görög gyrost és bevásároltunk pár fontosabb dolgot.

Miután visszaértünk a szállásra, kiültünk a teraszra, ahonnan megcsodáltuk a kivilágított Akropoliszt és néztük az utcán közlekedőket, megállapítva, hogy itt aztán biztosan nem mernénk vezetni.

Éjfél környékén mondhatni bezuhantunk az ágyba, hogy másnap kipihenten mehessünk a találkozó első napjára.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Cromo Alapítvány #közösségszervezőerő

Helyi demokrácia, és állampolgári részvétel a gyakorlatban. Kicsi optimizmus, némi megelőlegezett bizalom mindannyiunk részéről, néhány egyszerű módszer, és működik! A Cromo Alapítványról bővebben: cromoalapitvany.hu

A Cromo A Facebook-on

Címkék

#actnow (2) #aktív állampolgár (1) #clarinet (3) #DEARprojects (25) #demokrácia (1) #kepekavegekrol (6) active citizenship (1) actnow (2) aktív állampolgárság (3) áldozattá válás (1) állampolgári tanács (8) állampolgárság (1) amif (37) anyaklub (2) AR (4) bemutatkozás (2) bevándorlók (1) bűnmegelőzés (1) cardiff (1) citizenship (1) civil (1) civilszektor (1) civilszervezet (1) clarinet (36) clarinetproject (37) covid (3) crestart (1) cromo sztori (2) demokrácai (1) demokrácia (11) digitális kompetencia (1) együttműködés (13) előítélet (11) érdekképviselet (1) értelmi fogyatékosok (3) facilitálás (2) fenntartható (1) fiatalok (5) fogyatékkal élők (1) forint (1) határmenti történetek (10) kampány (17) kepekavegekrol (22) kezdeményezés (2) klímaváltozás (4) klímavédelem (4) kőkemény (1) kommunikáció (7) közösség (43) közösségfejlesztés (37) kulcskompetencia (1) kultúra (16) kulturális válság (1) lampedusa (1) local democracy (1) london (1) menekült (19) millenniumi célok (1) minőségfejlesztés (1) mitoszirtok (3) munkanélküliség (4) nemzetközi (1) nemzetközi tréning (2) nyilvánosság (2) önkormányzat (24) önkormányzatok (28) önsegítő csoport (3) pályázat (17) partnerség (2) power and people (1) project (20) projekttalálkozó (2) részvétel (4) roma (5) snapshotsfromtheborders (28) storytelling (1) svájc (1) szegénység (5) szervezetfejlesztés (2) szolidaritás (2) szuggesztív (1) születésnap (2) tanulási nehézség (1) tréning (12) trening változás szegénység (1) ukrajna (3) útinapló (5) vízimentés (1) youthmythbusters (3) Címkefelhő