Blogsorozatunkban bemutatjuk azokat az önkormányzatokat és kampányaikat, amelyek a bevándorlók befogadásáról szólnak.
Na, nem nálunk.
Mi vagyunk az egyetlen partner, akik 0, zéró, semmi, egyetlen egy kampányt sem tudtunk nevezni a CLARINET nevű partnerség keretében, amelyet Lampedusa és Linosa önkormányzata vezet, 8 ország 19 partnerszervezetével!
A CLARINET DÍJ nyertes kampányai
Internetes és közösségi média kategória
AZ ÉN HELYEM, Spanyolország
https://www.clarinetproject.eu/nominee/mi-lugar/
Az Asociación Garaje által készített „Mi Lugar” kampány hajléktalan, bevándorló, 18 és 25 év közötti fiatalokról szól, akik a Juan Luis Vives hajléktalanok önkormányzati menedékházában, Madridban élnek. A program a fiatalokat vonja be a rap zenével foglalkozó speciális műhelymunkákba, és rap zenével, videoklip készítésével láttatja a bevándorló fiatalok előtt álló akadályokat, ideértve a nyelvi nehézségeket és a bevándorlás körülményeit, valamint kiemeli a zene, különösen a rap iránti lelkesedést, mint erősséget.
A projektet a madridi önkormányzattal (Área de Gobierno de Equidad, Derechos Sociales y Empleo) együttműködve hajtották végre.
#youth #music #workshop #video
#fiatalok #zene #workshop #muhelymunka #video
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.